AKG K 66 wired headphones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AKG K 66 wired headphones op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Linward 03-02-2009
Geschreven voor: AKG K 66 wired headphones

Gebruik deze nu 5 jaar met erg veel plezier bij games en muziek maken en vergeet na 15 minuten dat ik aan een draadje vast zit maar heeft t vele keren overleeft.
Voor dit prijsje een heel goede hoofdtelefoon. Hier zou ik menig Sennheiser voor laten staan ondanks de heftige specs van dat merk.
Erg licht, en een verbazingwekkend goede klank, had ik nooit verwacht voor 40 euries. Mijn referentie headphone is de Pioneer SE-M10R.

Ik waardeer m dik.

Dead Joe 09-11-2008
Geschreven voor: AKG K 66 wired headphones

Na jaren intensief gebruik zit er waarschijnlijk een contact los in de stekker. Jammer dat deze bij veel hoofdtelefoons zwakke plek er voor zorgt dat ik nu een andere moet kopen...laten repararen is vast niet meer de moeite en dit zelf doen zal niet lukken zonder schade aan te brengen: alles zit schroefloos in elkaar.Buitengeluiden zoals deurbel en telefoon komen nog wel deels binnen, da's handig. De duurzaamheid is goed (op de stekker na dus) en het draagcomfort is erg goed. Geluid komt realistisch over. Ik kan hem aanbevelen als je 'm niet -zoals ik- vaak in verschillende apparaten plugt...dan houdt ie het zeker langer uit dan de 4 tot 5 jaar vrijwel dagelijks gebruik bij mij.

Alagondar 18-08-2006
Geschreven voor: AKG K 66 wired headphones

Ik heb deze hoofdtelefoon aangeschaft na een recensie te hebben gelezen van de
consumentenbond.
Het geluid is zeer goed, alle details worden weergegeven in de hogere regionen.
De bas is strak en goed omlijnd. De draagcomfort is heel goed, je voelt
nauwelijks dat je hem draagt. De vormgeving is niet echt mooi maar dit is ook
meer een functioneel apparaat. Het komt regelmatig voor dat ik trap op het
snoer en tot nu toe heeft dit apparaat het overleefd.